طراحی گرافیک، طراحی سایت و خدمات چاپ
ترندهای برتر ویدیو مارکتینگ در 2021

ترندهای برتر ویدیو مارکتینگ در ۲۰۲۱

ویدیو مارکتینگ در ۲۰۲۱ قطعا پیشرفت چشمگیری خواهد داشت. بدون شک ویدیو برای تقریباً ۹۰٪ از مصرف کنندگان محبوب است که می‌گویند ویدئو به آنها در تصمیم گیری در خرید کمک می‌کند و ۶۴٪ می‌گویند احتمال خرید آنها بیشتر است. در این پست‌، ما آخرین ترندهای ویدیو مارکتینگ را بررسی می‌کنیم و برخی از روش‌هایی که ویدیوها می‌توانند به افزایش تبدیل کمک کنند‌، لیست می‌کنیم. هدف ما کمک به شما در برنامه ریزی یک استراتژی موثر ویدیو مارکتینگ در ۲۰۲۱ و بعد از آن است.

 

مطالب مرتبط

ریز عکس‌های ویدیویی و اهمیت آنها در ویدیو مارکتینگ در ۲۰۲۱

۵ ایده عالی تبلیغات ویدیویی برای مشاغل کوچک

چگونه در بازاریابی دیجیتال اعتماد ایجاد کنیم

 

۱- تبلیغات قابل خرید

پلتفرم‌های رسانه‌‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و پینترست فیلم‌‌های بیشتری را در رابطه با محصول میزبانی‌ می‌کنند که کاربران‌ می‌توانند محصولات را قبل از خرید مشاهده‌‌، تجربه و احساس کنند.

 

می‌توانید تصور کنید؟ در یوتیوب محصول خود را مرور می‌کنید. ممکن است بینندگان پرده و تشکی را که نشان‌ می‌دهید دوست داشته باشند. آنها‌ می‌توانند برای دانستن جزئیات بیشتر‌‌، گزینه‌‌های خرید آنها و موارد دیگر‌‌، روی محصول معلق شوند؟ برای چک کردن آنها تنها یک کلیک فاصله دارند!

 

دیو مورگان‌‌، بنیانگذار ارائه دهنده تبلیغات تلویزیونی پیشرفته Simulmedia‌‌، گفت: “آینده تلویزیون‌‌های قابل خرید اینجاست.” تبلیغات تلویزیونی آن باعث آگاهی مردم‌ می‌شود‌‌، در حالی که تبلیغات موبایلی در آگاهی دادن به کاربران به عنوان راهنما موثر است. این ویدئوهای قابل خرید با امکانات بیشمار به زودی در بخش ویدیو مارکتینگ در ۲۰۲۱ در حال ترند شدن هستند.

 

۲- فیلم‌‌های تعاملی

آیا تیزر فیلم لایو اکشن کتاب جنگل را دیده اید؟ این تبلیغات یک نگاه اجمالی به فیلم آینده دیزنی بود که در آن بینندگان‌ می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شخصیت‌‌ها بر روی آن کلیک کنند و ساخت فیلم را در یک چشم برهم زدن مشاهده کنند!

 

این بدان معناست که ویدیوی تعاملی به بیننده اجازه‌ می‌دهد در حالی که به طور فعال محتوا را مشاهده‌ می‌کنند عملکردهایی را انجام دهد. این مرحله بعدی برای دستیابی به مشارکت فعال مخاطبان است. در اینجا‌‌، می‌توانید یک محتوای قابل بارگیری‌‌، یک کد کوپن به صورت پاپ آپ بدهید یا به آنها اجازه دهید لیستی از محصولات را امتحان کنند یا اینکه‌ می‌توانید از آنها بله / خیر سوال بپرسید و داده‌‌های خود را تهیه کنید.

این همان چیزی است که واقعاً منتظر آن هستیم.

 

۳- در فیلم کمتر بیشتر است

طبق تحقیقات Forrester‌‌، “یک دقیقه فیلم ارزش ۱٫۸ میلیون کلمه را دارد”. اما امروزه این جمله دوباره تعریف شده است‌‌، زیرا توجه علاقه مندان به دیجیتال کمتر است.

به گفته Nomit Joshi‌‌، مدیر بازاریابی‌‌، Gionee:

“اگر پیام شما‌ می‌تواند در عرض ۶ ثانیه تحویل داده شود‌‌، چرا اینکار را نکنید؟”

 

پلتفرم‌های رسانه‌‌های اجتماعی مانند یوتیوب تبلیغات ویدئویی کوتاه مدت ۶ ثانیه ای را معرفی کردند و تحولات عظیمی در روند ویدیو مارکتینگ در پی داشت! با علاقه به محتوای اصلی‌‌، هندی‌‌ها تمایل بیشتری به فیلم‌‌های کوتاه دارند زیرا هنگام رفت و آمد یا ترافیک بهتر است این فیلم‌‌ها را تماشا کنید. حتی زمانیکه مردم خسته‌ می‌شوند‌‌، چه هنگام کار یا صبح زود‌‌، کاری که انجام‌ می‌دهند این است: تلفن را برمی دارند‌‌ و به مرور استوری‌ها می‌پردازند. در نتیجه استوری‌ها برای تبلیغات و اینکه پیام برند خود را به گوش مخاطب برسانید فضای شگفت انگیزی ایجاد‌ می‌کنند.

 

۴- سکوت لطفا

Verizon Media اظهار‌ می‌دارد که ۹۲٪ از مردم فیلم را با خاموش کردن صدا تماشا‌ می‌کنند.

چند سال پیش فیسبوک از قابلیت پخش خودکار فیلم‌‌ها استفاده کرد. معلوم شد که روند بازی را تغییر دادخ است زیرا مردم بدون اینکه صدا را روشن کنند مدام فیلم‌‌ها را تماشا‌ می‌کنند. بله‌‌، گاهی بی صدا و در سکوت راحت تر است.

نشان دادن‌‌ محتوا بدون هیچ توضیحی، ترند پیش بینی شده (بیشتر) در سال آینده است. هنگامی که مخاطبان خود را شناختید‌‌، می‌توانید انبوهی از فیلم‌‌ها را از آموزش آرایشی برای فروش محصولات آرایشی تا مراحل کارخانه برای فروش آثار مبلمان ایجاد کنید.

بنابراین‌‌، مهمترین نکته در اینجا تمرکز بر زیرنویس‌‌های ویدیو و کیفیت زمینه در فیلم است تا چنین کاربرانی را در خود جای دهد.

 

۵- فیلم ۳۶۰ درجه

تصاویری که کاربران‌ می‌توانند خود را در یک محیط جذاب شناور کنند‌‌، ایده ساخت فیلم‌‌های ۳۶۰ درجه است.

ویدیوی ۳۶۰ درجه تعاملی در حال حاضر تنظیم کننده روند است. این‌‌، وقتی با فناوری AR / VR سازگار شود‌‌، از هر چیز دیگری بهتر عمل‌ می‌کند.

میدانید چیست؟ همانطور که فکر‌ می‌کنید تولید این نوع محتوا آسان نیست. اما واقعا به تلاش نیاز دارد‌‌، بنابراین بهتر است کسی را برای تهیه ویدیوی ۳۶۰ درجه حرفه ای استخدام کنید.

 

با استفاده از این فناوری به خدای ویدیو مارکتینگ در ۲۰۲۱‌‌ تبدیل می‌شوید. می‌توانید به درستی به مشتریان خود نشان دهید که چقدر خلاق  هستید! اجازه دهید مشتریانتان شما را در نوک انگشتان خود تجربه کنند – چه این یک موزیکال‌‌، آموزش‌‌، فرهنگ سازمانی یا فقط یک مکان جدید باشد!

 

منبع: ideastovideos

مژگان متاعی

درباره مژگان متاعی

دانشجوی رشته شیمی کاربردی، علاقمند به ورزش و کار با سیستم و اینترنت.

نمایش مقالات این نویسنده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه