طراحی گرافیک، طراحی سایت و خدمات چاپ
ثبات برند

ثبات برند تجاری شما چه اهمیتی دارد؟

بازاریابی سنگ بنای تجارت شما را تشکیل می‌دهد و به جهانیان می‌گوید که شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می‌دهید. برای مؤثر بودن آن، باید ثبات برند خود را نشان دهید که در این راه شما به یک پیام قدرتمند و واضح نیاز دارید که در بین طیف وسیعی از کانال‌ها ارتباط برقرار کند. ثبات برند عامل مهمی است که باید آن را در نظر بگیرید، از مواد چاپی خود گرفته تا سیستم عامل‌های رسانه‌های اجتماعی. در این مقاله، ما قصد داریم توضیح دهیم که چگونه ثبات برند می‌تواند در به حداکثر رساندن استراتژی‌های بازاریابی شما کمک کند.

ثبات برند چیزی است که به افراد کمک میکند تا شرکت شما را بشناسند. بدون آن٬ ممکن است با هزاران مشکل مواجه شوید که ترمیم آنها ممکن است سخت باشد.

مطالب مرتبط

رنگ‌ها چطور در انتقال پیام برند شما کمک می‌کنند؟

نکاتی برای برندینگ صفحات رسانه اجتماعی شما

ابزارهای چاپی به دو روش می‌توانند به تجارت و برند شما کمک کنند

 

 

حفظ لحن و شخصیت

داشتن پیام مشابه به برند شما در همه پلتفرم‌ها اولین قدم برای ایجاد یک تصویر ثابت است. اگر مارک شما خدمات حرفه ای را برای مشاغل سطح بالا ارائه می‌دهد، به لحن رسمی و جدی تری نیاز خواهید داشت. در حالی که، اگر شما یک مشاغل سرگرم کننده دارید و دوستانه با هدف قرار دادن خانواده‌ها کار می‌کنید، شخصیت برند شما باید بتواند این موضوع را منعکس کند. رنگ می‌تواند تأثیر بسزایی در درک برند و همچنین متن چاپ بروشور و توییت شما داشته باشد.

 

دستورالعمل‌های برندسازی را ایجاد کنید

بسیاری از شرکت‌های بزرگتر با رهنمودهای برندسازی کار می‌کنند و می‌توانند راهی عالی برای ارتباط بینایی برند شما در تیم شما باشند. آنها می‌توانند به بخشی از آموزش منظم کارمندان تبدیل شده و یک کتاب مرجع برای کلیه سؤالات مربوط به بازاریابی باشند. موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • بیانیه ماموریت
  • پالت رنگ
  • تایپوگرافی
  • راهنمای سرمقاله
  • به مشتری فکر کنید

 

ما می‌دانیم که نام تجاریتان باید با تمام پلتفرم‌های بازاریابی شما سازگار باشد. همچنین باید با آنچه شما می‌فروشید و در برقراری ارتباط نیاز مشتری شما سازگاری داشته باشد. اینها به ایجاد ثبات برند شما کمک می‌کنند. به عنوان مثال، اگر در حال فروش ابزار باغبانی هستید و برای لوگوی خود به دنبال یک رنگ نئون و سبز باشید.

یکی از مهمترین جنبه های ثبات برند٬ شناسایی آن توسط مشتریان است. شما میخواهید که مشتریان برند را به خاطر بسپارند چه از طریق یک آهنگ و چه از طریق رنگ استفاده شده برای لوگو.

نیاز مشتری شما از هر زمان دیگری بحرانی تر می‌شود، به طوری که ۵۴٪ از مردم در سال ۲۰۲۰ استثناء بالاتری از خدمات مشتری نسبت به سال گذشته دارند. در مورد نحوه برخورد مشتری به کسب و کار شما، چه از طریق گرافیک رسانه‌های اجتماعی، چه از طریق پوسترهای چاپ شده، و چگونگی دستیابی به خدمتی که ارائه می‌دهید، فکر کنید.

 

اگر قصد سفارش هرگونه طراحی برای وبسایت یا ابزارهای چاپی برای تجارت خود را دارید، همین امروز با وینک دیزاین تماس بگیرید.

 

منبع: printuk

مژگان متاعی

درباره مژگان متاعی

دانشجوی رشته شیمی کاربردی، علاقمند به ورزش و کار با سیستم و اینترنت.

نمایش مقالات این نویسنده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه