
ریز عکسهای ویدیویی و اهمیت آنها در ویدیو مارکتینگ
- دسته بندی : بازاریابی
- تاریخ انتشار : 3نوامبر 2020
وقتی نوبت به بازاریابی ویدیویی میرسد، به چیزهای کوچک و مهمی بر میخوریم. انتخاب ریز عکسهای ویدیویی صحیح میتواند دنیایی از تفاوت را در مورد بینش و بازدید از ویدیو ایجاد کند. بسیاری از افراد معمولاً فکر میکنند که داشتن موسیقی پس زمینه مناسب، موضوع پرطرفدار یا مهمان برجسته در واقع، راه حل مشکل میتواند به سادگی دانستن اینکه از تصویر کوچک تصویر ویدیو استفاده کنید باشد.
مطالب مرتبط
ویدیو مارکتینگ چیست و چرا شرکت شما به آن احتیاج دارد؟
۵ روش استفاده از موسیقی هنگام تولید محتوای ویدیویی
بهترین برنامه ویرایشگر عکس در حال حاضر کداماند؟
کدام ریز عکسهای ویدیویی را انتخاب میکنید؟
بیایید کمی به گذشته برگردیم و به یاد بیاوریم: هنگام سرچ مطالب در YouTube، Google یا سایر موتورهای جستجوی آنلاین، اولین چیزی که مشاهده میکنید چیست؟ تصویر کوچک، درست است؟ آن تصویر کوچکی که ساعتها با آن روی سازنده تصویر کوچک ویدیو میگذرانید است، در افزایش کلیکها و بازدیدهای شما نقشی اساسی دارد.
ریز عکسهای ویدیویی عالی میتواند در نرخ تبدیل شما تغییرات چشمگیری ایجاد کند. اگر پیامتان به خوبی منتقل نشود تمام تلاش شما در ساخت این فیلم تخریب میشود. یکی از راههای مهم و موثر برای جذب بیننده، ارائه یک تصویر کوچک است که نه تنها باعث جلب توجه شود بلکه باعث میشود تماشاگر فیلم را تا انتها تماشا کند. با یک کلیک میتوانید روی نرخ تبدیل خود تأثیر مثبت بگذارید.
ریز عکسهای ویدیویی یوتیوب که بازدید بیشتری ایجاد میکنند
تصاویری که از طریق سازنده تصویر کوچک ویدیو با آنها کار میکنید چیزی فراتر از تصاویر فوری و کوچک است. اینها در واقع مینی پوسترهایی هستند که به بینندگان هدف شما نگاهی مخفیانه به کار شما میاندازند. بسیار مهم است که این تصاویر کوچک معتبر و دقیق باقی بمانند به همین دلیل واقعاً باید درباره تصویری که استفاده خواهید کرد، فکر کنید.
آناتومی ریز عکسهای ویدیویی
هنگام بارگذاری ریز عکسهای ویدیویی YouTube (یا هر نوع تصویر کوچک برای آن موضوع)، به خاطر داشته باشید که آنها تنها مسئولیت یک چیز را بر عهده دارند: “جلب توجه مخاطب مورد نظر و بازدید بیشتر”.
نکاتی که باید هنگام ایجاد ریز عکس ویدیویی در نظر داشته باشید:
- باید قابل فهم و قابل مشاهده باشد. بینندگان گاهی حوصله پردازش هر تصویر کوچک را ندارند بنابراین باید بتوانید پیام را در نگاه اول تحویل دهد.
- اگر به دنبال عکسهای کوچک متحرک یا قابل مشاهده هستید، بیست ثانیه اول ویدیو را انتخاب کنید. همچنین به این معنی است که بیست ثانیه اول باید به اندازه کافی جالب باشد تا بیننده دکمه بستن را انتخاب نکند.
- اگر قسمتهایی از ویدیو وجود داشته باشد که بر احساس بیننده تاثیر مثبت بگذارد، این امر میتواند یک تصویر کوچک عالی را ایجاد کند.
- از بزرگنمایی و انجام نمای نزدیک از چهره افراد نترسید. مواردی وجود دارد که این نوع ریز عکسها موثر هستند، به ویژه هنگامی که قسمت سفید چشم دیده میشود.
- هنگام انتخاب رنگ برای ریز تصویر خود هوشمندانه عمل کنید. بهتر است از رنگهای مکمل استفاده کنید، آنها کاملاً برجسته هستند و باعث جلب توجه مخاطبان شما میشوند.
- با روشنایی و کنتراست تصویر خود بازی کنید. این کار ریزعکسها را چشم نواز و جذاب میکند.
- از آنجا که فیلمهای بازاریابی زیادی وجود دارد و همه برای زمان اکران مبارزه میکنند، فشار بیشتری بر ایجاد ریز عکسهایی ایجاد میشود که کار را به اتمام میرسانند. یکی از راههای این کار استفاده از زمینههای روشن است تا رنگها ظاهر شوند و تصویر بند انگشتی برجسته شود.
- هنگام انتخاب تصاویر، به سراغ تصاویری بروید که حتی در اندازههای کوچک بریدش خورده شده نیز واضح باشند.
- مهم است که با طراحی و قلم کوچک تصویر YouTube خود سازگار باشید تا مخاطبان هدفتان با نوع برند و محتوای شما آشنا شوند. همچنین، همیشه تصویری از کانال شما در ذهن مخاطب باقی خواهد ماند.
نکته حرفه ای برای مبتدیان:
اگر میخواهید تصویر مورد نظر خود را پیدا کنید و یک تصویر کوچک دلخواه ایجاد کنید، روشهای زیادی برای انجام آن وجود دارد. ابزارهای طراحی آنلاین و رایگان مانند Canva یا Adobe Spark میتوانند به شما در شروع کارتان کمک کنند.