طراحی گرافیک، طراحی سایت و خدمات چاپ
فرم اشتراک را در کجای وبسایت خود قرار دهیم؟

فرم اشتراک را در کجای وبسایت خود قرار دهیم؟

  • دسته بندی : طراحی وب
  • تاریخ انتشار : 3سپتامبر 2020

جایی که فرم اشتراک را در وبسایت قرار می‌دهید می‌تواند بر تعداد ثبت نام دریافتی تأثیر بگذارد. داشتن یک استراتژی بازاریابی موثر به درک روانشناسی مشتری بستگی دارد‌، بنابراین شما باید رفتار بازدید کننده را پیش بینی کنید و محتوای خود را بر اساس این پارامترها بسازید.

از آنجا که ساختن لیست‌های شما همچنان در اولویت است‌، درک اینکه چه عواملی موثر است و چه عواملی مهم نیست هم جزو اولویت‌هاست.

 

فرم اشتراک در وبسایت شما چیست؟

فرم اشتراک همان ثبت نام افراد برای دریافت محتوای منظم از شرکت‌، وبلاگ یا نام تجاری شما است. مکانیسم شما می‌تواند دکمه ای باشد که بازدیدکنندگان را به صفحه ورود به سیستم ثابت یا فرم جاسازی شده در هر صفحه در سایت شما هدایت می‌کند. مکانی که پیوند یا فرم را قرار می‌دهید باید به محتوای صفحه بستگی داشته باشد.

 

فرم اشتراک خود را در کجای وبسایت خود قرار دهید؟

تصمیم گیری در مورد قرار دادن فرم ثبت نام خود به صفحه ای که مشتری از آن بازدید می‌کند بستگی دارد. اگر آنها با استفاده از جستجوی کلمات کلیدی به وبلاگ وبسایت شما برخورد کردند‌، می‌توانید فرم ثبت نام را به عنوان بخشی از CTA خود اضافه کنید. در عین حال‌، اگر آنها فقط کالایی را از شما خریداری کرده اند‌، می‌توانید آن را در مراحل سفارش یا ایمیل تأیید وارد کنید.

 

قرار دادن فرم‌های اشتراک در وبلاگ ها

بلاگ‌ها به صورت محتوایی طولانی مدت در می‌آیند. افراد به سرعت نسخه خاصی را جستجو‌، اسکن و نادیده می‌گیرند. زمان نشان دادن گزینه اشتراک باید به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. آیا آنها به پایین پیمایش کردند؟ آیا آنها وقت کافی را در وب سایت صرف کردند؟ از آنجا که می‌توانید فرم‌ها را براساس رفتار برنامه ریزی کنید‌، باید این عوامل را در نظر بگیرید.

درصورت افزودن دکمه اشتراک دائمی در پایین و دکمه پاسخ پویا در صورتی که بازدید کننده وقت کافی در وبسایت بگذراند‌، بهترین راه برای رشد لیست شما از طریق پست‌های وبلاگ است.

 

فرایند سفارش و تحقق فرم‌ها را مشترک کنید

در صورتی که قبلا ثبتنام نکرده باشند‌، این بهترین فرصت برای درخواست مشتری شماست. اگر آنها برای اولین بار از  شما خرید کرده اند‌، این نشان می‌دهد که آنها به شرکت شما اعتماد دارند. شما باید اطمینان حاصل کنید که محتوای بعدی که برای آنها ارسال می‌کنید با علایق آنها ارتباط دارد. این نوع فرم‌ها باید بیشتر از یک دکمه اشتراک ساده با جزئیات بیشتر ساخته شده باشند و شما می‌توانید تنظیمات ترجیحی محتوا را در این فرم‌ها قرار دهید.

 

جمع آوری اطلاعات بیشتر در مورد مشترکین می‌تواند به ایجاد لیست‌های تقسیم شده کمک کند. هرچه لیست‌های شما بیشتر تقسیم بندی شوند‌، می‌توانید شخصی سازی بیشتری را به پیام‌های خود اضافه کنید.

تحقیقات نشان می‌دهد که افزودن داده‌های شخصی سازی می‌تواند نرخ باز کردن ایمیل را تا ۲۶٪ افزایش دهد.

 

سایر تکنیک‌های فرم مشترک

پنجره‌های بازشو گزینه دیگری هستند که در دسترس است. براساس کلیک یا حرکات بازدید کننده می‌توانید از یک رویداد ماوس برای ایجاد یک پنجره بازشو استفاده کنید. فقط یادتان باشد که با این تکنیک احتیاط کنید‌، زیرا یک پاپ آپ می‌تواند به همان اندازه که در استفاده نادرست مضر است نیز مضر باشد.

 

برای خبرنامه‌ها‌، همیشه باید یک پیوند ثبت نام را در ایمیل وارد کنید. اگر شخصی ایمیل را ارسال کند‌، گیرنده جدید ممکن است بخواهد در خبرنامه شما مشترک شود. فقط به این دلیل که ایمیل‌های خود را برای مشترکان خود ارسال می‌کنید به این معنی نیست که آنها فقط افرادی هستند که آنها را دریافت می‌کنند.

 

چگونه می‌توان موفقیت فرم‌های اشتراک خود را در وبسایت خود سنجید

همراهی آخرین مشترکین شما به یک استراتژی نیاز دارد. برای پیگیری عملکرد فرم‌های ثبت نام خود از مکان‌ها‌، کانال‌ها و ارجاعات مختلف‌، باید مرجعی ایجاد کنید. پس از دانستن اینکه کدام یک از شما بهترین نتیجه را می‌دهند‌، می‌توانید بر بهبود استراتژی‌های ثبت نام خود متمرکز شوید.

 

واقعا مهم است؟

مشتریان به دلایل مختلفی به سایت شما سر می‌زنند. اگر آنها اطلاعات مورد نظر خود را بدست آورند یا محصولی را که به آن علاقه مندند ببینند‌، به احتمال زیاد می‌خواهند اطلاعات بیشتری درباره شرکت شما دریافت کنند. فرم اشتراک خود را در جایی که قرار می‌دهید باید به نوع تعامل مشتریان شما بستگی داشته باشد. قرارگیری و زمان بندی صحیح درخواست ثبت نام می‌تواند لیست‌های شما را به صورت تصاعدی رشد دهد.

 

نتبجه گیری

مکان فرم‌های ثبت نام و اشتراک شما به نوع محتوایی که بازدیدکننده مشاهده می‌کند بستگی دارد. هنگام تنظیم وبسایت‌، خبرنامه یا کمپین‌های ایمیل خود‌، همیشه باید تجربه مشتری را در نظر داشته باشید.

برای اطمینان از اینکه از فرمهای اشتراکتان بهترین بهره را می‌برید‌، باید درک کنید که چرا استفاده از گزینه انتخاب بیشتر در ورود به سیستم مهم است.

 

منبع: campaignmonitor

مژگان متاعی

درباره مژگان متاعی

دانشجوی رشته شیمی کاربردی، علاقمند به ورزش و کار با سیستم و اینترنت.

نمایش مقالات این نویسنده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه

راه اندازی کسب و کار