ساعت کاری 8:00-20:00

گیلان- لنگرود

01342574009

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات خرید محصول، پشتیبانی و ارسال سفارشات

در ابتدا تشکر میکنیم که وبسایت وینک دیزاین را برای انجام کارهای طراحی، چاپ و یا خدمات سایت خود برگزیده اید. در ادامه قوانینی نوشته شده که هم سایت و هم کارفرما موظف به اجرای آن هستند.

قوانین عمومی:

1- انجام هرگونه خدمات تنها برای وبسایت ها و کسب و کارهایی صورت میگیرد که مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت کنند.

2- تعداد روزهای وارد شده در هر پلان در قسمت طراحی و یا گفته شده در قسمت های دیگر به کارفرما برحسب روزها و ساعت های کاری مندرج در سایت و در قسمت ارتباط با ما است.

3- پس از دریافت وجه و شروع کار درصورتی که کارفرما از سفارش خود منصرف شود امکان بازگشت مبلغ پرداختی وجود ندارد. اما درصورتی که هنوز طراحان کار خود را شروع نکرده باشند مبلغ به طور کامل به حساب کارفرما واریز میگردد

قوانین مربوط به طراحی:

1- زمان تحویل پروژه در قسمت توضیحات هر پلان ذکر شده و درمورد سفارشاتی که در پلان ها نیستند سایت زمان تحویل کار را به کارفرما اعلام خواهد کرد. در اینصورت گروه طراحی وینک دیزاین موظف است تمامی سفارشات را در زمان مقرر تحویل دهد.

1-1 : درمورد بعضی از پلان ها و یا خدمات طراحی به کارفرما این حق داده شده تا یکبار درخواست تغییر کل طرح را از طراح داشته باشد که در این صورت علاوه بر اینکه طراح موظف به احترام بر نظر کارفرما است، مدت زمان تحویل پروژه نیز به همان مقدار نوشته شده در پلان افزایش میابد و دلیل آن نیز این است که طرح دوباره طراحی خواهد شد.

2- تعداد دفعات تغییر طرح فقط به اندازه تعدادی است که در قسمت مربوط به آن طرح نوشته شده و یا به کارفرما اعلام شده و درصورتی که کارفرما باز هم تمایل به انجام تغییر طرح داشته باشد موظف است سی درصد از مبلغ کل پروژه و درصورتی که مایل یه تغییرات جزئی بیش از مقدار توافق شده باشد مبلغ 10درصد از کل پروژه را پرداخت نماید.

3- به غیر از لوگو و آرم مابقی طرح ها پس از طراحی تنها فایل مورد نیاز برای چاپ، به کارفرما تحویل داده خواهد شد.

4- پس از تحویل کار و تایید نهایی دیگر هیچگونه ویرایشی بر روی طرح صورت نمیپذیرد.

5- ما در قبال حفظ اطلاعات شخصی و عدم سو استفاده افراد دیگر از طرح مشتریانمان مسئول هستیم و طرح ها پس از اجرا تنها به شماره و یا ایمیلی که در سایت ثبت شده است ارسال میگردند.

6- هرگونه سو استفاده از طرح های ارسالی تایید نشده توسط طراحان ما و یا نمونه های لوگو و کارهای دیگر در این زمینه پیگرد قانونی خواهد داشت.

 

قوانین مربوط به راه اندازی سایت:

1- وینک دیزاین پس از راه اندازی سایت و تحویل آن به کارفرما هیچگونه مسئولیتی در قبال اتمام کد لایسنس یک افزونه و یا پاک شدن اطلاعات وارد شده به سایت به هردلیلی که رخ داده باشد ندارد. اما تمام تلاش خود را میکند تا مشکل کافرمایان عزیز را برطرف سازد

2- پس از راه اندازی سایت و یا قالب وینک دیزاین یک پشتیبانی شش ماهه برای کار خود قرار داده است که شامل:

  • پشتیبانی و آموزش نحوه استفاده از پنل مدیریت محتوی.
  • اصلاح برخی از مشکلات موجود در کد نویسی.
  • آموزش درخصوص اضافه کردن کدی به قالب به منظور فعال کردن ابزارهایی همانند گوگل وبمستر.
  • نصب برخی از افزونه‌های مورد نیاز کارفرما به درخواست ایشان

3- وینک دیزاین پیش از راه اندازی سایت ابتدا قالب را برای کارفرما ارسال و پس از تایید وی قالب را خریداری و راه اندازی میکند بنابراین هیچ مسئولیتی درقبال سئو سازی بد قالب و یا مشکلاتی از این قبیل ندارد و تنها مشکلات کوچک قالب را برطرف میسازد.

4- تمام جزئیات سایت مانند هاست و دامنه با نام کارفرما خریداری میشوند و در هنگام تحویل پروژه به همراه سایت به طور کامل به کارفرما واگذار میشوند.

5- ما تنها مسئولیت راه اندازی و آموزش کار با سایت را برعهده داریم و مسئولیت قرار دادن پست و متون سایت برعهده خود کارفرما است.

6- در فوتر سایت شما وینک دیزاین علاوه بر ذکر نام سازنده قالب نام خود را به عنوان نصب کننده قالب مینویسد و مدیر سایت نباید متن فوتر را پاک نماید.

 

قوانین چاپ:

درحال حاضر خدمات چاپ وینک دیزاین محدود هستند و سفارش آنها از طریق ارسال فرم درخواست، مشخص نمودن هزینه توسط سایت، پرداخت توسط مشتری و چاپ و ارسال توسط ما صورت میپذیرد.

1- مدت زمان ارسال محصولات چاپ شده بسته به نوع ارسال متفاوت میباشد و وینک دیزاین مسئولیتی در قبال برخی کم کاری ها توسط پست و یا شرکت های خصوصی ارسال مرسوله های پستی قبول نمیکند.

2- چاپ برخی از طرح هایی که عدم مغایرت با شئونات اسلامی را دارند امکانپذیر نمیباشد.

3- وینک دیزاین فایلی را که از شما دریافت میکند مستقیم برای چاپ ارسال میکند و مسئولیتی در قبال اینکه طرح ارسالی اشتباه بوده قبول نمیکند.

4- کلیه کارها پس از چاپ ابتدا از نظر سلامت چک و سپس ارسال میشوند اما کارفرما حق این را دارد که درصورت مشاهده مشکل در چاپ، پیگیری‌های لازم را انجام داده تا موضوع بررسی شود.

 

امیدواریم قوانین کاملا گویا بوده باشند. اما در صورتی که سوالی برایتان پیش آمده و نیاز به پشتیبانی دارید میتوانید از این قسمت با ما در ارتباط باشید.