
مواردی که هنگام ایجاد تصویر کوچک ویدیو باید در نظر بگیرید
- دسته بندی : بازاریابی
- تاریخ انتشار : 3نوامبر 2020
عشق تنها چیزی نیست که در نگاه اول اتفاق میافتد. این مفهوم همچنین در مورد استفاده از تصاویر کوچک ویدیو برای تحت تأثیر قرار دادن مخاطبان شما قابل استفاده است. یک تصویر سفارشی جذاب و زیبا میتواند تفاوت زیادی بر افزایش نرخ بازدید ایجاد کند. مخصوصا وقتی که صحبت از کلیک بیننده روی ویدیوی شما باشد. وجود تصویر کوچک ویدیو در فیلم استفاده شده به کاربران دیگر این امکان را میدهد تا نمایی سریع از فیلم ببینند.
مطالب مرتبط
ریز عکسهای ویدیویی و اهمیت آنها در ویدیو مارکتینگ
نحوه ساختن یک فیلم تبلیغاتی برای شرکتتان در هفت مرحله
چگونه در بازاریابی دیجیتال اعتماد ایجاد کنیم
ادیت تصویر کوچک ویدیو
رنگهای مناسب را از یک پالت انتخاب کنید اما اطمینان حاصل کنید که این ترکیب از نظر بصری خوشایند باشد. ابزارهایی وجود دارد که میتوانید هنگام ویرایش فیلترهای تصویر، رنگها، تعادل رنگ و اشباع از آنها استفاده کنید. گاهی اوقات برای برخی از کارشناسان، به راحتی شارپ کردن لبههای عکس میتواند برای تصویر کوچک شما جذابیت زیادی ایجاد کند.
بازی کلمات
همانطور که قبلاً ذکر شد، تصویر کوچک باید بخشی از آنچه راجع به کل ویدیو است، ارائه دهد. به همین دلیل، افزودن متن در تصویر کوچک ویدیو میتواند کیفیت آن را بهبود بخشد. توجه داشته باشید که این فیلم باید محتوای، توضیحات و عنوان ویدیو را تکمیل کند. با این حال،باید به یاد داشته باشید که سیستم عاملهایی مانند فیسبوک در مورد تعدادی کلمات که میتوانید در یک تصویر کوچک قرار دهید دارای دستورالعملهای سختگیرانه ای هستند.
در حالیکه موضوع بحثمان تصویر کوچک ویدیو تبلیغاتی شماست، بیایید در مورد طعمههای کلیک نیز صحبت کنیم. تا آنجا که ممکن است، از استفاده از این استراتژی برای دریافت بازدید خودداری کنید زیرا این کار فقط بینندگان شما را آزار میدهد. همچنین آنها به این تصور میرسند که شما با محتوایی که پست میکنید تقلب میکنید و اصلاً معتبر نیست. این به خصوص در مورد بازاریابی ویدیویی خبر خوبی نیست. در حقیقت، سیستم عاملهایی مانند یوتیوب اکانتهای که این کارها را انجام میدهند مجازات در نظر میگیرد..
به یک تم یا مارک بچسبید
مانند همه موارد در زندگی، در مورد ایجاد تصویر کوچک ویدیو موثر، سازگاری مهم است. تصاویر کوچک فقط یک منطقه کوچک برای کار با شما فراهم میکند اما تا حد امکان با عناصری که قرار میدهید سازگار باشد. مارک شما چیست؟ آیا مضمونی دارید؟ آیا شما آرم دارید؟ این عناصر را در نظر بگیرید و هر زمان که یک تصویر بند انگشتی ایجاد کردید آنها را درج کنید. این به مخاطبان هدف شما کمک میکند تا بینندگان وفادار شما بتوانند به راحتی شما را پیدا کنند.
تصویر کوچک ویدیو خود را انسانی کنید
مردم بیشتر ترغیب میشوند که روی ریز عکسهای انسان محور کلیک کنند زیرا با آن ارتباط خاصی احساس میکنند. این قضیه برای افزایش بازدیدهای ویدیویی به عنوان سکوی پرشی عمل میکند. به خاطر داشته باشید که عکسهای کلوزآپ برجسته میشوند بیشتر از دیگر عکسها مورد توجه قرار میگیرند.
افزودن تصویر کوچک ویدیو در سیستم عاملهای مختلف
بسته به پلتفرمی که ویدیو را بارگذاری میکنید، شکل تصویر کوچک متفاوت است. این نیز یکی دیگر از مواردی است که باید هنگام کار روی تصویر بند انگشتی خود به آن توجه کنید.
یوتیوب
وقتی نوبت به انتخاب تصویر کوچک ویدیو YouTube میرسد، این پلتفرم مشکل را برای شما حل میکند. این سه فریم از ویدئویی که بارگذاری کرده اید را انتخاب میکند و هرچه انتخاب کنید تصویر کوچک است. پس از اتمام پردازش ویدیو توسط YouTube، این گزینه را مشاهده خواهید کرد. اگر در حال ویرایش ویدیویی هستید که قبلاً بارگذاری شده است، ویدیو در سمت راست صفحه ظاهر میشود. شما همچنین میتوانید تصویر کوچک را به دلخواه خود بارگذاری کنید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که بر روی دکمه ای که روی “سفارشی سازی تصویر بند انگشتی” نوشته شده است کلیک کنید.
فیسبوک
فیسبوک ده تصویر از فیلم را برداشته و آن را به عنوان گزینه ای برای تصویر کوچک ارائه میدهد. اگر با گزینههای ارائه شده مشکلی ندارید، پس میتواند تصویر کوچک ویدیو شما باشد. با این حال، اگر میخواهید تصویر کوچکی را که ایجاد کرده اید بارگذاری کنید، این کار نیز انجام میشود.
نتیجه
در حالی که محتوای ویدیوی خود را برنامه ریزی میکنید، میتوانید به فکر تصویر کوچکی باشید که با موفقیت محتوای شما را به بازار عرضه میکند. به این ترتیب، کل مراحل از عکسبرداری تا ویرایش بدون وقفه انجام میگیرد. همچنین این کار باعث میشود در مورد اینکه درست زمانی که قصد آپلود و دستیابی به تبدیلهای بهتر را دارید از کدام تصویر کوچک ویدیو استفاده کنید نگران نباشید.