طراحی گرافیک، طراحی سایت و خدمات چاپ
گوگل

نحوه استفاده از تبلیغات گوگل برای رشد کسب و کار شما

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری و با به وجود آمدن موتور های جستجو که امروزه مجهز به هوش مصنوعی هستند به صاحبان مشاغل و کسب و کار کمک شایانی در رسیدن به اهداف تبلیغاتی و رشد برند آن ها می نماید و یکی از پیش قراولان این عرصه موتور جستجوی گوگل است که کارابران میلیونی در سرتاسر جهان را به خود اختصاص داده است.

گوگل نیز از بازاریابی و بالا بردن یک برند یا اشخاص بدش نمی آید و از نظر مشتریان ، گوگل هم راهی قدرتمند برای رسیدن آن ها به هدف مورد نظرشان است . از آنجایی که گوگل دسترسی کامل به سایت ها و واحد های انبوه تبلیغاتی دارد که حتی می توان با هدف گذاری و تفیکیک در زمینه مورد نظر تبلیغ کنید تا بازدید بیشتری به خود اختصاص دهد.

حتی سایت های اینترنتی می توان با پرداخت هزینه در زمینه ی مورد نظر رنکینگ سایت خود را با برده و با جستجوی مشتریان سایت آنها در صفحات اول مرورگر ظاهر شود.

در این مقاله قصد داریم راجع به مبانی تبلیغات و هدف گذاری آن برای رسیدن به ترافیک بیشتر در سایت یا کسب و کار شما توسط موتور جستجوگر گوگل بپردازیم .

مبانی و اصول هدف گذاری در گوگل :

در اکثر وبسایت ها 1 تا 5 درصد بازدید کنندگان به مشتریان تبدیل می شوند و این قضیه به شما این امکان را می‌دهد تا تبلیغات مربوط به محتوای مورد نظرخود را در آنها قرار دهید و با این هدف گذاری در مورد محتوا می توانید تا با بودجه ی تبلیغاتی خود بیشترین بهره لازم را ببرید و نرخ بالایی برای بالا بردن صفحه سایت خود به دست آورید در نتیجه مشتریان بیشتری به سوی شما سوق داده می شود.

کدهای کوچکی به نام پیکسل :

این پیکسل ها قطعات کوچکی از رشته کد می باشد که توسط گوگل در وب قرار داده می شود و برای افزایش بازدید در سر راه بازدید کنندگان قرار می گیرد و گوگل در اینجا از تنظیمات بازاریابی خود جهت این امور استفاده می نماید .

این کد تبلیغات در صفحات به صورت تصادفی ظاهر شده تا جلب توجه کنند و با این آگهی ها می توان رفتار مردم را بازبینی کنید و براساس واکنش آنها پیشنهاد ویژه ایی را به آن ها اختصاص دهید برای مثال فروشگاه اینترنتی را در نظر داشته باشد که به مناسبتی روزی ویژه پیشنهاد های تخفیف خود را به صورت آگهی در سر تا سر وب توسط موتور جستجوگر وب منتشر می کند.


استراتژی برای صرفه جویی در کمپین تبلیغاتی :

در وبگردی کاربران به طور متوسط حدود 30 ثانیه از وبسایت ها بازدید میکنند و شما در این زمان باید نظر کاربر را به سمت آگهی و سایت خود جلب کنید که به وسیله گوگل این بازار یابی به صورت هدفمند و توسعه یافته انجام میشود و شما را صورت مستقیم و با صرفه جویی در هزینه ها به مقدار بازدید بالا میرساند .

فروشگاه آنلاین :

بعد رساندن سایت به بالا ترین بازدید می توان در کنار آن فروشگاه آنلاینی ایجاد و با فروش محصولات مرتبط با موضوع سایت تجارت کوچک خود را وسعت دهید این طرح و برنامه تبلیغات امروزه جز معمول ترین روش ایجاد و گسترش سایت ها هستند تا به سود برسند .

کلام آخر:

این روش ها همه در جهت ایجاد و تحول کسب و کار است که می توان با هزینه کم به ایجاد ،فروش و هدایت نام تجاری شما موثر باشد و می توان با کمترین هزینه و با در دست داشتن موتور جستجویی همچون گوگل به سودرسانی کار خود فکر کنید و بدین جهت نام تجاری زنده بماند .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه