طراحی گرافیک، طراحی سایت و خدمات چاپ

نکاتی برای ایجاد کارت‌های ملاقات حرفه‌ای

تنظیم قرار‌های ملاقات مانند خون در رگ‌های تجارتتان عمل می‌کند. فرقی نمی‌کند چه شغلی داشته باشید؛ کارت‌های ملاقات به شما در تنظیم این قرارها کمک می‌کنند. مثلا اگر در مطبی کار می‌کنید که بطور مرتب مشتری (یا بیماران) را می‌بینید‌، به احتمال زیاد این کارت‌ها را برای پیگیری‌های ملاقات‌های بعدیتان در اختیار دارید. با این حال‌، این کاغذ کوچک نه تنها برای مشتریان یادآوری مناسبی است‌، بلکه یک فرصت عالی برای برند تجاری شما نیز به شمار می‌رود.

آیا زمان و تاریخ یا قرارهای بعدی را روی کارت ویزیت می‌نویسید یا از لیبل زن برای چاپ اطلاعات قرار ملاقات روی کارت برندتان استفاده می‌کنید؟

 

 اینجا چند نکته برای ایجاد کارت ملاقات حرفه‌ای برای ارائه به مشتریان ارائه می‌دهیم.

  •  قرار ملاقات‌ها را با دست روی کارت‌ها ننویسید. سعی کنید از چاپگرها استفاده کنید.
  • از قلم بزرگی استفاده کنید که مشتریان یا بیماران بتوانند به راحتی آن را بخوانند.
  •  رنگ‌هایی را انتخاب کنید که با علامت تجاری برندتان مرتبط باشد، اما اطمینان حاصل کنید که خوانایی متن مشکلی نداشته باشد.
  • از چاپ سیاه استفاده کنید و یک فونت آسان برای خواندن، مانند Arial یا Times New Roman انتخاب کنید.
  • نماد شغلی خود را روی کارت چاپ کنید. اگر تحریف به نظر می‌رسد‌، تصویر دیگری را انتخاب کنید که نمایانگر تجارت شما باشد و به تبلیغ برند شما کمک کند.

آیا از قبل کارت‌های ملاقات خود را با لوگو چاپ کرده‌اید؟ یا خودتان‌ لوگو را بر روی کارت‌ها‌ طرح می‌زنید؟ به هرحال مهم وجود لوگو روی کارتتان است که این کار را انجام دهید.

کارت‌های ملاقات

در مثال تصویر بالا، در لوگو و طرح چاپ شده، استفاده از رنگ‌ نارنجی به کارت زیبایی بیشتری بخشیده است. یکی از مهمترین دلایلی که شما کارت ملاقات را به مشتریان خود ارائه می‌دهید این است که ملاقات بعدی دارید و مشتری دوباره باید به شما سر بزند. اگر لوگو تجاری خود را متناقض یا غیرحرفه‌ای انتخاب کنید، احتمالا مشتریان تمایلشان به بازگشت را از دست می‌دهند.

 

سخن آخر

کارت‌های ملاقات نه تنها به عنوان یادآوری برای قرارهای آینده هستند بلکه به عنوان یک مدل تبلیغاتی نیز عمل می‌کنند. مشتریان اطلاعات کسب و کار شما را به آسانی می‌بینند و به یاد می‌آورند. اگر مشتری به خدمات مشابه شغل شما نیاز داشته باشد نام شما اولین کسی خواهد بود که به آن فکر می‌کند‌، و می‌توانند اطلاعات شما را به سرعت به دوستان و خانواده منتقل کنند.

هر نوع برخورد شما با مشتریانتان‌، چه به صورت حضوری و چه از طریق کارت‌های ویزیت یا ملاقات‌، فرصتی دیگر برای تقویت هویت شرکت و رابطه مثبت با مشتریان است.

 

منبع: label value

مژگان متاعی

درباره مژگان متاعی

دانشجوی رشته شیمی کاربردی، علاقمند به ورزش و کار با سیستم و اینترنت.

نمایش مقالات این نویسنده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه