طراحی گرافیک، طراحی سایت و خدمات چاپ
نکاتی در مورد نحوه تبلیغات تجاری(2021)

نکاتی در مورد نحوه تبلیغات تجاری(۲۰۲۱)

خوب بودن محصولات و خدمات شما، اگر کسی از کسب و کار شما اطلاع نداشته باشد دیگر مهم نیست. در کسب درآمد با مشکل روبرو خواهید شد. البته راه حل این است که توانایی انجام تبلیغات تجاری کسب و کار خود را به روشی موفق داشته باشید. جلب توجه می‌تواند به چندین روش انجام شود، از جمله اینکه آویزهای منحصر به فردی به درب نصب کنید و یا تبلیغات چاپی، لوگو تجاری قوی و آمادگی برای برخوردهای غیر منتظره با مشتریان و افراد مهم را داشته باشید.

بازاریابی در یک کسب و کار ممکن است روی حیله و تزویر باشد، اما در اینجا چند روش موثر برای ایجاد نام تجاری خود در افکار عمومی وجود دارد که مطمئن شوید مشتریان برای برآوردن نیازهای خود به تجارت شما روی می‌آورند.

پاسخ دهی سریع عامل مهمی در کسب رضایت مشتری است.

 

مطالب مرتبط

تبلیغات شعاری به چه معناست و چه کاربردی دارد؟

ایده‌هایی برای تاثیر بیشتر آگهی‌های تبلیغاتی

۵ ایده عالی تبلیغات ویدیویی برای مشاغل کوچک

 

پشت صحنه کار

در مرحله اول تبلیغات تجاری کسب و کار خود باید لوگویی طراحی کنید که بتواند چهره تجارت شما شود. باید ساده اما پر معنا باشد. به عنوان مثال، لوگوی نایک در عین سادگی نشان دهنده سرعت و شتاب است که با تصویر برند این شرکت ورزشی به خوبی همخوانی دارد. شرکت‌های طراحی گرافیک زیادی وجود دارد که می‌تواند این کار را به خلاقانه ترین روش ممکن انجام دهد

برای کسب اطلاعات بیشتر و تماس با ما به وینک دیزاین سر بزنید.

 

با یک چاپگر خوب در منطقه خود کار کنید. بدانید که این کار هزینه تمام می‌شود، اما یک هزینه ضروری است. چاپگر احتمالاً یک طراح گرافیک در کارمندان خود دارد تا به شما در زمینه طراحی لوگو و تبلیغات کمک کند. علاوه بر این، چاپگر مسئولیت طراحی کارت پستال، کارت ویزیت و تبلیغات چاپی و اینترنتی را برای شما خواهد داشت.

 

برنامه بازاریابی خود را بر اساس نیازهای خاص خود هدف قرار دهید. اگر تجارت شما در درجه اول به مشتریان بصورت آنلاین خدمات ارائه می‌دهد، احتمالاً نمی‌خواهید مشتری‌های تصادفی را با تبلیغات پست الکترونیکی مستقیم هدف قرار دهید. با این حال جانسون و پسران لوله کشی، احتمالاً مایل به تبلیغ تجارت خود با ارسال کارت پستال به خانه‌های منطقه هستند. مشخص کنید که مشتریان شما چه کسانی هستند و چه عواملی به آنها کمک می‌کند تصمیم بگیرند که با شما تماس بگیرند.

 

انتظار غیرمنتظره را داشته باشید. فرصت‌های بازاریابی اغلب برای شما شگفت آور است. شاید در سوپرمارکت با کسی روبرو شوید که اتفاقاً ذکر کند که به نوع خدماتی که شما ارائه می‌دهید نیاز دارد. اگر از قبل برنامه ریزی کنید، یک کارت ویزیت برای ارائه یا نمونه کارهایی از نمونه کارها برای نمایش خواهید داشت. اگر شما به اندازه کافی خوش شانس هستید که در یک کنفرانس وقت شخصی پیش بینی نشده با یک VIP را دارید، آرزو می‌کنید مواد لازم برای شروع رابطه بین شرکت‌های خود داشته باشید.

 

به پا کردن یک سر و صدای عمومی

شروع تبلیغات چاپی و اینترنتی خود را با فروش یا نوعی مشتری خاص هماهنگ کنید تا به افراد انگیزه بیشتری برای حمایت از تجارت شما بدهد. حتی ممکن است شما به فکر برگزاری یک رویداد عمومی باشید که توجه بسیاری را به خود جلب کند. با هزینه نسبتاً کم، می‌توانید مجوز کسب کنید و در یک میدان عمومی یک جلسه محلی برگزارکنید. برخی از بنرهای کسب و کار خود را به تم سخنرانی اضافه کنید و تراکت‌های مرتبط را به اشتراک بگذارید.

 

محصولات خود را مکررا بازبینی کنید

نویسنده شین ویلسون تأکید می‌کند که شما باید این کار را به روشی صادقانه انجام دهید. گرچه این بدان معناست که شما مجبور خواهید شد گاهی اوقات چیزی در مورد یک رقیب بگویید. اما در پایان برای شما مناسب خواهد بود زیرا مشتریان از مشاغلی که توسط افراد صادق اداره می‌شود قدردانی می‌کنند. به همین دلیل می‌توانند بیشتر بخواهند فرصتی برای شما ایجاد کنند.

 

با بسته بندی خلاقانه نوآوری کنید

لیستی از طراحی‌های تبلیغاتی منحصر به فرد را تهیه کنید. به عنوان مثال، به جای اینکه فقط یک منو روی درب مغازه بگذارید، آن را به گونه ای طراحی کنید که اگر مشتری از بین کرکره بسته مغازه هم نگاه کرد، از موجودی‌ها و قیمت‌ها با خبر شود.

 

تبلیغات چاپی و همچنین تلویزیونی

تبلیغات تلویزیونی گرچه از تبلیغات روزنامه یا مجله گران‌تر است، اما می‌تواند موثرتر باشد. تبلیغات چاپی بر خلاف تصور عموم منسوخ نشده‌اند و هنوز هم از پر تاثیرترین روش‌ها شاخته می‌شوند. همچنین تکرار تبلیغات تا آنجا که می‌توانید مهم است.

 

از تکرار کار رقبا خودداری کنید

کریگ دیو، یک استراتژیست تبلیغات تجاری خاطرنشان می‌کند که او همیشه یادآوری تبلیغ روزنامه در یک رستوران است که منوی آن را عمداً برعکس چاپ کرده است. شوک بی ضرری که خواننده با دیدن چاپ منو به این طریق تجربه کرد، تجارت شما را در حافظه خود ثابت می‌کند.

منبع: smallbusiness

مژگان متاعی

درباره مژگان متاعی

دانشجوی رشته شیمی کاربردی، علاقمند به ورزش و کار با سیستم و اینترنت.

نمایش مقالات این نویسنده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه