طراحی گرافیک، طراحی سایت و خدمات چاپ
تبلیغات سنتی

چرا تبلیغات سنتی هنوز دارای اهمیت است؟

تبلیغات سنتی هنوز هم بخشی مهم از استراتژی تبلیغات محسوب می‌شود. هنگامی که به رادیو در حین رفتن به محل کار یا در خانه گوش می‌کنید یا تلویزیون خود را روشن می‌کنید تا اخبار محلی صبح را تماشا کنید‌‌ و یا روزنامه محلی خود را باز می‌کنید تا فروش زمین در شهر را بررسی کنید، در معرض تبلیغات سنتی قرار گرفته‌اید.

این تبلیغات جزئی جدایی ناپذیر از کارهای روزمره شما هستند. یک فرد در روز به طور متوسط ​​۱۱۲ دقیقه رادیو گوش می‌دهد و تقریباً ۵ ساعت تلویزیون تماشا می‌کند. در حدود نیمی از همین مصرف کنندگان از جریان ویدیویی مانند Netflix و رادیو آنلاین مانند Spotify استفاده می‌کنند. روش‌های گوش دادن، تماشا و خواندن در حال تغییر هستند، اما از بسیاری جهات، هنوز یکسان‌اند.

به همین دلیل ترکیب روش‌های سنتی تبلیغات مانند چاپ، رادیو و تلویزیون با تبلیغات دیجیتالی که امروز دنیای ما را تعریف می‌کند، مهم است.

 

استفاده از روش‌های سنتی به عنوان استراتژی بازاریابی

چگونه می‌توانید این روش‌های سنتی را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید؟

۱- بیش از نیمی از تمام روزنامه‌ها فقط چاپ می‌شوند، اما برای مطابقت با سلیقه‌های مختلف، بعضی روزنامه‌ها نیز محتوا را در وب سایت‌ها قرار می‌دهند. این مساله مهمی است که هنگام برقراری ارتباط با مطبوعات باید به یاد داشته باشید. استراتژی روابط رسانه شما ممکن است ارتباط با رسانه‌های محلی و انتشار مطبوعاتی از طریق ایمیل باشد. تبلیغات مطبوعاتی شما باید تمام جزئیات رویداد شما را در عین کوتاه بودن داشته باشند تا خوانندگان را درگیر خود کند.

۲- علیرغم محبوبیت روزافزون خدمات رادیویی آنلاین و ماهواره‌ای، بیش از ۹۰٪ آمریکایی‌ها هنوز به رادیو سنتی AM / FM گوش می‌دهند و تبلیغ کنندگان این را متوجه شده‌اند. بسته به صنعت، هر دلار که برای تبلیغات رادیویی هزینه می‌شود، این پتانسیل را دارد که تا ۱۷ دلار بازده درآمد داشته باشد. قرار دادن این تبلیغات در زمان مناسب، کلید موفقیت آنها است. بیشتر شنوندگان رادیو صبح‌ها قبل از مدرسه یا کار از رادیو استفاده می‌کنند.

۳- بیش از ۶۰٪ از مصرف کنندگان مورد بررسی گفتند که به تبلیغات تلویزیونی بیشتر از تبلیغات ویدیویی آنلاین اعتماد دارند. این بدان معنا نیست که باید استراتژی‌های بازاریابی آنلاین ویدیویی خود را کنار بگذارید. تبلیغات تلویزیونی گران‌تر از تبلیغات پولی آنلاین است، اما اگر می‌توانید هزینه آن را بپردازید، باید آنها را به عنوان بخشی از بازاریابی کلی ویدیویی خود بگنجانید. محتوای این تبلیغات می‌تواند در سایر سیستم‌های رسانه ویدیویی و رسانه‌های اجتماعی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

با توجه به اینکه بینندگان به تبلیغات تلویزیونی چقدر اعتماد دارند، تلویزیون مکان مناسبی برای اعلام خدمات عمومی است. ترکیب تبلیغات سنتی و دیجیتال می‌تواند به استراتژی بازاریابی شما کمک کند تا مخاطبان وسیع‌تری داشته باشد.

مهم نیست که کدام مکان را انتخاب کنید، موفق ترین تبلیغات، تبلیغاتی هستند که بیشترین اهمیت را برای مخاطبان هدف شما دارند.

 

منبع: Pulse Marketing Agency

مهرگان متاعی

درباره مهرگان متاعی

کارشناس مهندسی کشاورزی، علاقه مند به ورزش، کوهنوردی و مطالعه

نمایش مقالات این نویسنده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه