طراحی گرافیک، طراحی سایت و خدمات چاپ
پشت کارت ویزیت

چهار روش عالی برای استفاده از پشت کارت ویزیت

شبکه سازی چهره به چهره هنوز یکی از بهترین راه‌های برقراری تماس‌های جدید است و کارت ویزیت ابزاری اساسی این کار است. برایتان چهارپیشنهاد داریم تا کارت ویزیت خود را ماندگارتر کنید.

با اینکه چاپ دیجیتال باعث کاهش هزینه کارت ویزیت می‌شود و به روزرسانی منظم کارت‌هایتان را آسان‌تر می‌کند‌، وقت آن است که کمی بیشتر درباره اینکه با پشت کارت ویزیتتان چه کنید فکر کنید. آیا این، کار را برای شما سخت‌تر می‌کند؟

خوب‌، بنابراین برخی از موارد برای کارت ویزیت شما ضروریست – نام‌، نام شرکت‌، شماره تلفن‌، آدرس ایمیل‌، آدرس توییتر و وب سایت شما. سپس آن را کمی شخصی کنید – با یک عکس‌، یک تصویر‌، یا یک شکل جالب. و‌، پس از آن نحوه استفاده از معکوس وجود دارد. اینجا فقط چهار ایده برای تبدیل کردن مال شما به ابزاری کوتاه بازاریابی وجود دارد:

مطالب مرتبط

برجستگی در برابر فرورفتگی؛ کدام برای کارت ویزیت مناسب است؟

معرفی هشت کارت ویزیت سه بعدی و جذاب برای کسب و کار

 

۱- به مردم راجب کاری که می‌کنید توضیح دهید

یک نوشته کوتاه اما قدرتمند ایجاد کنید که به مردم بگوید چه کاری انجام می‌دهید. شما فضای زیادی ندارید بنابراین حساب شده عمل کنید. اگر دقت کرده باشید کسی که کارتی دریافت می‌کند‌، معمولاً جلوی آن را می‌خواند و سپس آن را بر می‌گرداند که پشتش را هم ببیند. شما باید پشت کارت ویزیت خود چیزی داشته باشید که نظر آنها را در حدود ۱۰-۲۰ ثانیه جلب کند. فضایی که در اختیار دارید هم محدود است، پس خلاصه و مفید بنویسید. نکات مفید شغلتان را بنویسید، سپس در مورد هر سرویس یا محصولی که ذکر کرده اید‌، یک داستان کوچک (ایده آل از نوع مطالعه موردی) برای آنها بگویید.

 

۲- اضافه کردن یک کد QR با لینک به یک فیلم در پشت کارت

یک کد QR کمی مانند بارکد است. خوانندگان در اکثر تلفن‌های هوشمند به صورت رایگان به این قسمت دسترسی دارند. از این کار برای هدایت افراد به وب سایت مورد نظر شما استفاده کنید. می‌توانید یک مصاحبه کوتاه با هر یک از کارمندان اصلی خود تهیه کنید‌، که راجع به خودشان و تجارتتان توضیحات کلی بدهند و در YouTube پخش شود (همانطور که این در همه تلفن‌های هوشمند پخش می‌شود). یک کد QR را در پشت کارت ویزیت خود که به این فیلم پیوند می‌زند‌، اضافه کنید. اکنون کارت ویزیت شما میتواند معرف تجارتتان باشد حتی اگر خودتان حضور نداشته باشید.

 

۳- کارت های ارجاع دهنده

همانطور که قبلاً اشاره شد کارت شما بهترین راه برای برقراری ارتباط شخصی شماست. چه می‌شود اگر بگویم که کارت ویزیت شما می‌تواند این ارتباطات را عمیق‌تر از تماس اولیه انجام دهد؟

اگر در پشت کارت خود کارت ارجاعی اضافه کرده‌اید که حاوی انگیزه‌ای مانند تخفیف‌، جایزه یا هدیه “تشکر” برای هر مراجعه است‌، می‌توانید مخاطبین خود را به برقراری ارتباط و تعامل بیشتر تشویق کنید.

 

۴- آدرس رسانه‌های اجتماعی خود را اضافه کنید

از پشت کارت‌های کسب و کار خود برای نشان دادن حساب‌های رسانه‌های اجتماعیتان استفاده کنید. این یک روش عالی برای این است که مردم بتوانند شما را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنند و بازدید کنندگان جدید را با استفاده از رسانه‌های اجتماعی هدایت کنند.

افزودن حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود به پشت کارتهای ویزیت نیز راهی دیگر را برای ارتباط با شما ایجاد می‌کند.

 

منابع:

printing for less

small-bizsense

مژگان متاعی

درباره مژگان متاعی

دانشجوی رشته شیمی کاربردی، علاقمند به ورزش و کار با سیستم و اینترنت.

نمایش مقالات این نویسنده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه