طراحی گرافیک، طراحی سایت و خدمات چاپ
چگونه شعارها و پیام‌‌های کمپین خود را توسعه دهیم

چگونه شعارها و پیام‌های تجاری خود را توسعه دهیم(مهم‌ترین روش‌ها)

برای اینکه پیام‌های تجاری و شعار مناسبی برای برند خود داشته باشید خودتان‌ می‌توانید شعارهای موثری بسازید. البته به حرفه‌ای بودن آزانس‌های تبلیغاتی نمی‌رسد، اما هنوز هم کارکرد مناسبی دارد. لازم نیست بیش از حد خلاق باشید، فقط باید به پیام‌‌های تجاری خود برای مشتریان بالقوه برسید. روند ایجاد شعارها پیچیده نیست و اگر وقت خود را صرف کنید، می‌توانید برای هر کارزاری که‌ می‌خواهید شروع کنید پیام‌‌های خود را بسازید.

اجازه ندهید فضای خالی هنگام نوشتن شعار شما را بترساند.

 

مطالب مرتبط

شعار برند خود را اینگونه بسازیم!(۲۰۲۱)

برچسب یا شعار چه تاثیری بر لوگو می‌گذارند و چگونه از آن‌ها استفاده کنیم؟

رنگ‌ها چطور در انتقال پیام برند شما کمک می‌کنند؟

 

ایجاد یک لیست کلمه

شما‌ می‌توانید با نوشتن لیستی از کلمات مرتبط با کسب و کار یا محصول خود، فرایند نوشتن شعار خود را آغاز کنید. در این مرحله خود را ویرایش نکنید. کافی است کلمات و عبارات کوتاهی که هنگام فکر کردن در مورد شرکت خود و آنچه‌ می‌فروشید به ذهن شما خطور‌ می‌کند را یادداشت کنید. اگر متوجه شدید گیر افتاده اید، قالب لیست را کنار بگذارید و فقط کلمات را در مکان‌‌های تصادفی صفحه بنویسید. این شما را از تفکر خطی خارج کرده و تخیل شما را جرقه‌ می‌زند.

 

روی مزایا تمرکز کنید

یک ویژگی جنبه ای از محصول شماست، مانند موتور پرقدرت جاروبرقی. با فکر کردن در مورد چگونگی کمک به مشتریان، این کار را به سود تبدیل کنید. در این حالت جارو برقی بهتر تمیز‌ می‌شود. با شروع برخی از کلمات از لیست کلمات خود، برخی از عبارات کوتاه را ایجاد کنید و مزایای آن را اضافه کنید. به عنوان مثال، اگر بعضی از کلمات مانند “کم قیمت” را داشته باشید، می‌توانید آن را با استفاده از تمیز کردن بهتر، “روشی با قیمت پایین برای تمیز کردن بهتر فرش‌‌های خود” ترکیب کنید.

 

جملات را بنویس

عبارات کوتاه را به جملات تبدیل کنید. در صورت امکان نام شرکت خود را وارد کنید. اگر‌ نمی‌توانید نام خود را وارد کنید، سعی کنید برخی از شهرت‌های خود را ذکر کنید. به عنوان مثال، می‌توانید جمله ای را بیان کنید که‌ می‌گوید: “جاروبرقی… ، روشی کم هزینه برای بهتر تمیز کردن فرش‌‌های شما.” وقتی عبارت خود را اینگونه می‌نویسید مشتری را به ادامه دادن جمله در ذهن خود وا می‌دارید و همین فکر کردن هر چند کوتاه باعث ماندگاری بیشتر در ذهن مخاطب می‌شود.

 

کوتاه کردن

پیام‌های تجاری خوب، کوتاه و به یاد ماندنی هستند. جملات خود را تا آنجا که ممکن است کوتاه کنید تا ببینید آیا‌ می‌توانید تأثیر آنها را افزایش دهید. به عنوان مثال‌ می‌توانید “سیستم Vacu رابرتسون، روشی با قیمت پایین برای تمیز کردن بهتر فرش‌‌های خود” به “سیستم Vacu Roberston’s، تمیز کردن بهتر با قیمت پایین”. با جملات خود بازی کنید تا ببینید چقدر‌ می‌توانید کوتاه کنید. به خاطر سپردن آنها نه تنها برای مشتریان بالقوه آسان تر خواهد بود، بلکه آنها را راحت تر درگیر تبلیغات چاپی و اینترنتی‌ می‌کنید و به راحتی در تلویزیون و رادیو کوتاه قرار‌ می‌گیرند.

منبع: smallbusiness

مژگان متاعی

درباره مژگان متاعی

دانشجوی رشته شیمی کاربردی، علاقمند به ورزش و کار با سیستم و اینترنت.

نمایش مقالات این نویسنده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه