طراحی گرافیک، طراحی سایت و خدمات چاپ
یافت شبکه اجتماعی متناسب با مخاطب هدف خود

پلتفرم شبکه‌های اجتماعی متناسب با مخاطب هدف خود

برای یک شرکت سرمایه‌گذاری در مخاطب هدف امری ضروری است. از این گذشته‌، این افراد هستند که در درجه اول مصرف‌کننده خدمات شما و منتقد هرچه را که می‌خواهید تبلیغ کنید‌، هستند. برای ایجاد ترافیک و علاقه کافی‌، استفاده از پلتفرم شبکه‌های اجتماعی ممکن است ایده‌ای ارزشمند باشد.

کانال‌های شبکه‌های اجتماعی راه‌هایی هستند که شما مستقیم به بازار هدف خود می‌رسید. با ایجاد علاقه به مباحث مربوط به شغل خود‌، شما همچنین داده‌هایی را تولید می‌کنید که پلتفرم شبکه‌های اجتماعی از آن‌ها استفاده می‌کنند تا شرکت خود را به کاربرانی معرفی کنند که ممکن است علاقه‌ای به آن داشته باشند. با این حال‌، در میان رسانه‌ها کاملاً یکسان نیست. برخی از  پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی از جمعیت و گروه‌های سنی خاصی پذیرایی می‌کنند. حتی پلتفرم‌های خاصی از شبکه‌های اجتماعی نیز برای گروهی خاصی از مصرف‌کنندگان طراحی شده‌اند.

سرمایه‌گذاری در تحقیق

با توجه به تنوع موجود در پلتفرم‌ها، برای شما بسیار مهم است که برای تحقیق در مورد سرمایه‌گذاری در تحقیق و کسب اطلاعات در مورد مکانی که می‌توانید به بهترین وجه به بازار هدف خود دسترسی پیدا کنید‌، وقت بگذارید. به دنبال نمونه‌هایی از مقاله‌های شبکه‌های اجتماعی در ایالات متحده باشید که می‌تواند ویژگی‌های اصلی شبکه‌های اجتماعی را کاملاً توصیف کند. این مقاله‌ها معمولاً رایگان هستند و نمونه‌هایی از موضوعات مختلف را انتخاب می‌کنند. روش دیگر انجام تحقیقات با نگاهی به گونه خاص بازاری است که هدف شما است. با درک نیازهای آن‌ها‌، می‌توانید به شکل دقیق‌تری سایت شبکه‌ اجتماعی مورد نیاز برای تاثیر‌گذاری بر آن‌ها را انتخاب کنید.

مقالات مربوط به شبکه‌های اجتماعی می‌توانند اطلاعات زیادی در مورد جمعیت‌شناسی به شما ارائه دهند. با جستجوی منابع آنلاین‌، ممکن است بتوانید برخی از بهترین مقالات شبکه‌های اجتماعی را پیدا کنید که نحوه دستیابی و ایجاد علاقه را هنگام استفاده از پلتفرم خاص شبکه‌های اجتماعی کاملاً توضیح می‌دهد. این نمونه‌های مقاله‌های شبکه‌های اجتماعی همچنین راهی عالی برای درک بهتر جو قالب در شبکه‌ اجتماعی منتخب شما هستند.

 

مطالعه جمعیتی پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی

گوناگونی زیادی در جمعیت‌های موجود در سایت‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی وجود دارد. با مطالعه آمار جمعیتی در هر سایت‌، نگاه عمیق‌تری به نوع افرادی که برای آن‌ها تبلیغ می‌کنید در صورت انتخاب تبلیغات و کار در آن سایت‌، بدست می‌آورید.

Twitter

اگر به دنبال رسیدن به مخاطب جوان هستید‌، از Twitter استفاده کنید. بیشتر افراد در آنجا معمولاً جوانان و دهه شصتی‌ها هستند‌، که اساساً به این معنی است که آن‌ها متعلق به نیمی از جوان‌ترین جمعیت هستند. ماهیت گاه به گاه توییتر همچنین به شما امکان می‌دهد در تلاش برای دستیابی به مخاطبان خود بازتر و شخصی‌تر باشید.

LinkedIn

آیا شما شرکتی هستید که دارای مخاطب متخصص هستید؟ LinkedIn را در نظر بگیرید. این وب‌سایت برای متخصصانی ساخته شده است که به دنبال شروع یا ادامه شغل خود هستند. این یک روش عالی برای دستیابی به آن‌ها و تعامل با آن‌ها در یک بستر حرفه‌ای است.

لایک

YouTube و Instagram

اگر شرکت شما رویکرد بصری بیشتری را ترجیح می‌دهد‌، YouTube و Instagram بهترین گزینه برای شما هستند. YouTube یک رویکرد پویاتر به تبلیغات ارائه می‌دهد‌، به شما امکان می‌دهد فیلم‌هایی ارسال کنید که می‌تواند آنچه شرکت شما در آن قرار دارد کاملاً نشان دهد. با افزایش تأثیر‌گذاران آنلاین‌، YouTube همچنین راهی عالی برای همکاری با افراد تأثیرگذار و اطلاع‌رسانی درباره محصول شماست.

اگر راه منفعل‌تر و در عین حال هنوز بصری جذاب را ترجیح می‌دهید‌، اینستاگرام را امتحان کنید. هنوز‌، عکس‌هایی که هویت شما را نشان می‌دهد‌، راهی عالی برای ارائه شرکت یا برند شما هستند. اینستاگرام همچنین دارای “استوری‌های” روزانه‌ای است که می‌تواند برای نشان دادن نوع تبلیغاتی شخصی‌تر و روزمره در زندگی‌، که نسبت به مصرف‌کنندگان احساس راحتی بیشتری می‌کند‌، نشان داده شود.

فیس‌بوک

و در آخر اینکه‌، اگر می‌خواهید به مخاطبان قدیمی‌تری برسید‌، فیس‌بوک جایی است که باید در آن حضور داشته باشید. در حالی که افراد گروه‌های سنی متنوع از پلتفرم شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند ، فقط نسل‌های قدیمی‌تر در واقع زمان قابل توجهی را در سایت می‌گذرانند. به همین دلیل‌، آن‌ها کسانی هستند که احتمالاً تبلیغات شرکت شما را می‌بینند. این را در خاطر داشته باشید که بازار هدف شما عموماً جزئی از جمعیت قدیمی است.

 

کلام آخر

موضوع تبلیغات شما چه یک برند‌، یک محصول یا چیز دیگری باشد که به تبلیغ نیاز دارد‌، اینکه مخاطب هدف خود را بشناسید و بدانید کجا می‌توانید آنها را پیدا کنید جالب و همچنین لازم و ضروری است.  با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و دانستن دسته کاربرانی که در هر پلتفرم وجود دارند‌، می‌توانید زمان کم‌تری برای ایجاد مواد تبلیغاتی داشته باشید که بتواند چشم و علاقه آن‌ها را به خود جلب کند.

منبع: designer-daily

حسین عبدالله نژاد

درباره حسین عبدالله نژاد

حسین عبدالله نژاد هستم متولد ایران و ساکن گلستان. کارشناس مهندسی شیمی از دانشگاه گلستان، داراری سابقه پژوهش علمی و علاقمند به تحقیق و ترجمه. دوستدار فوتبال، طبیعت، زبان انگلیسی و علاقمند به گل کاری.

نمایش مقالات این نویسنده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه