طراحی گرافیک، طراحی سایت و خدمات چاپ
رتبه بندی

5 دلیل برای اینکه سایت شما در رتبه بندی قرار نمی‌گیرد

  • دسته بندی : سئو
  • تاریخ انتشار : 3می 2019

اگر در سایت خود لینک دهی انجام می‌دهید، به طور معمول باید ترافیک سایت شما زیاد شود و در رتبه بندی گوگل قرار داشته باشید، اگر این طور نباشد، به این معنی است که شما بازدید کننده های سایت خود را از دست می‌دهید. نگران نباشید، در این پست، بررسی می کنیم که چرا این اتفاق می افتد.

1- محتوای وحشتناک:

رتبه بندی

محتوا پادشاه است، این درواقع به این معناست که محتوا بسیار محبوب است. اگر می‌خواهید به صورت آنلاین عمل کنید باید این نکته را بدانید که بازاریابی محتوا هنوز هم یکی از اسلحه‌های برتر است بنابراین حتی اگر تعداد زیادی لینک در صفحه خود تولید می‌کنید، اگر محتوا شما بد باشد رتبه بندی نمی‌شوند. اگر بازدید کنندگان وب شما خوانندگان پرشور باشند، مطالب شما باید جذاب باشد.

زیرا در سایت شما نیاز است که در مورد موضوعات جذاب بحث شود. در غیر این صورت، بازدیدکنندگان خسته خواهند شد و به یک وبسایت دیگر بروید.

خودتان را جای کاربر بگذارید. آیا مایل هستید وقت خود را صرف خواندن چیزی کنید که به آن علاقه ندارید؟ نه، نمیخواهید به خصوص اگر شما برای وقت خودتان ارزش قائل شوید. بنابراین چه کاری انجام دهیم که متن ما در گوگل رتبه یک شود؟

طراحی رابط کاربری خوب:

ایجاد محتوا برای مخاطبان سایت، آنها را خوشحال می‌کند در واقع باعث آموزش و سرگرمی کاربران می‌شود!

از محتوای فرم طولانی استفاده کنید:

بریان دین می‌گوید میانگین تعداد کلمات محتوی از 10 نتایج برتر 1890 کلمه است. و کسانی که بیش از 1000 کلمه دارند متن را بهتر به پایان می رسانند. این به این دلیل است که خوانندگان تمایل دارند اطلاعات بیشتری از این نوع محتوا پیدا کنند.

محتوای خود را به بهترین صورت ویرایش کنید:

کلمات را درست تلفظ کنید و دستور زبان خود را به درستی رعایت کنید.

بهینه سازی برای موبایل: محتوای شما باید بر روی گوشی های هوشمند، تبلت و سایر دستگاه های موبایل به خوبی و زیبایی نمایش داده شود. طبق آمار و بررسی ها، حدود 70٪ افراد از گوشی های هوشمند برای وب گردی استفاده میکنند.

2- سرعت صفحه:

آیا می دانستید که تاخیر زمان بارگذاری 100 میلی ثانیه ممکن است باعث کاهش نرخ تبدیل 7 درصد شود؟ به خصوص که همه چیز در حال حرکت سریع در دنیای مدرن است. بنابراین محتوای شما ممکن است عالی باشد اما اگر سایت شما دیر بارگیری شود، هیچ وقت رتبه بندی نمی شود. با سرعت صفحه کم، انگار که در گذشته زندگی می‌کنید. همچنین بازدیدکنندگان خود را درگیر نخواهید کرد. پس سرعت صفحه سایت شما بسیارمهم است.

در اینجا عوامل مختلفی که سرعت صفحه را تحت تاثیر قرار می دهند بیان می کنیم:

انتخاب نامناسب هاست:

سعی کنید که از هاستی استفاده کنید که نیازهای متناسب با وبسایت شما را برآورده کند. اگر شما یک پایگاه داده بزرگ و ترافیک بالا دارید، هاست را انتخاب نکنید. در عوض، سرورهای ابری را انتخاب کنید.

برنامه نویسی بد:

کد را تمیز و واضح بنویسید. و در صورت امکان، جاوا اسکریپت را در قسمت های زیر قرار دهید.

استفاده بیش از حد بسیاری از پلاگین ها:

پلاگین های غیر ضروری را حذف کنید. فقط با بهترین در یک دسته بندی بروید.

اندازه تصویر بزرگ:

تصاویر در واقع افراد را به سایت شما می‌آورد. اما بدون تغییر در اندازه و سایز تصویر، این تکه‌های بزرگ می‌تواند در سایت شما تاثیر منفی بگذارد.

3- استراتژی کلید واژه نامشخص:

رتبه بندی

شما باید سایت خود را برای کلمات کلیدی مورد نظر بهینه سازی کنید. و سعی نکنید همه متن را با کلمات کلیدی پر کنید. این کار اشتباه است و با این روش، موتور جستجو Google به درستی صفحه شما را بررسی نمی‌کند.

نتیجه؟ گوگل سایت شما را نادیده می‌گیرد و تلاش های بازاریابی آنلاین شما از بین می‌رود.

بنابراین آنچه که شما نیاز دارید یک برنامه است. شما باید علایق، منافع و درد مخاطبان مورد نظر خود را تشخیص دهید. تحقیق در مورد کلمه کلیدی را به عنوان طرح برای تلاش‌های بازاریابی خود در نظر بگیرید. این چیزی است که شما برای پایه گذاری بهترین تصمیمات استفاده می‌کنید.

بدون آن، خود را بی سر و صدا سرگردان در نظر بگیرید. هدف اصلی کلمات کلیدی طولانی این است که شما بهترین محتوی را ارائه دهید. حدود 70 درصد از کاربرها از کلمات کلیدی در جستجوها استفاده می‌کنند.

برای تحقیق در مورد کلمه کلیدی، چیزی وجود دارد که شما باید انجام دهید:

به برنامه نویس کلید واژه گوگل بروید: این 100٪ رایگان است.

جستجو برای کلمه کلیدی شما: سپس این ابزار شرایط مرتبط را پیشنهاد می‌دهد.

لیست نتایج را مرور کنید: شما هزاران واژه مرتبط را پیدا خواهید کرد. اگر می‌خواهید، می‌توانید آن را محدود کنید.

کلماتی با حجم جستجو بالا و رقابت کم را انتخاب کنید: شما این اطلاعات را در همان صفحه به عنوان لیست نتایج پیدا خواهید کرد.

4- بهینه سازی بیش از حد:

بیش از 130 تریلیون صفحه وجود دارد که توسط گوگل بررسی می شود.

اگر می‌خواهید توجه موتورهای جستجو گوگل را جلب کنید، هیچ چیزی غیر ممکن نیست و بهینه سازی هم می تواند این کار را انجام دهد.

بدون شک، بهینه سازی باعث می شود تا سایت شما بهتر شود. در نتیجه اگر بتوانید بهینه سازی سایت انجام دهید به این معناست که سایت بهتری هم خواهید داشت.

بهینه سازی کردن سایت یک چیز است و بیش از حد بهینه سازی آن یک چیز دیگر. به این معناست که سوءاستفاده از بهینه سازی هرگز نتیجه بخش نیست. و آسیب به سایت می زند.این مانع بازدیدکنندگان شما از درک واقعی ارزش سایت شما می شود.

در اینجا چند راه برای بهینه سازی محتوای شما وجود دارد.

کلمات کلیدی: استفاده از کلمات کلیدی بیش از حد و بی اهمیت باعث می‌شود موتورهای جستجو آن‌ها را تشخیص دهند و این نیز باعث بی اهمیت شمرده شدن محتوی شما نزد موتورهای جست و جو می‌شود.

استفاده زیاد از تگ های H1 در یک صفحه: شما می توانید برای عنوان های خود از  تگ‌های H2، H3، H4…چندین بار استفاده کنید. اما باید بدانید که تگ H1 باید یکبار استفاده شود.

لینک به سایت های با کیفیت پایین: سایت شما اگر  به سایت‌های با کیفیت بالا لینک شود، اثرات مثبتی به همراه دارد. اما اگر شما باسایت‌های با کیفیت پایین لینک دهی کنید، می‌توانید نتایج منفی را انتظار داشته باشید.

5- پیوندهای شما مکنده هستند:

جالب است بدانید که، لینک مهم است. لینک ها می توانند به عنوان یک بازیکن بسیار قوی و قدرتمند در بازاریابی آنلاین کمک کنند. و به همین دلیل است که بسیاری از مراحل پیوند وجود دارد.

اگر نمی‌خواهید بیش از حد سایت خود را بهینه سازی کنید، باید لینک های خود را به صورت عاقلانه انتخاب کنید.

پس از همه، تعداد زیادی از لینک ها همیشه چیز خوبی نیستند. شما باید کیفیت سایت مورد نظر خود را در نظر بگیرید. شما باید شرکای لینک خود را کاملا ارزیابی کنید.

برای انجام این کار، در مورد این عوامل فکر کنید:

محتوا مفید: آیا محتوای آنها با عنوان عالی است؟ آیا مشتری محور است؟ باید باشد!

پیوند مهم است: اگر سایت شما درباره “مراقبت از سگ” باشد، پیوندهای مربوط به سایتهای مربوط به سبزیجات برای سایت شما مفید نخواهد بود.

رده مناسب صفحه اصلی دایرکتوری: در غیر این صورت، به نظر می رسد شریک لینک شما یک مزرعه لینک است. و موتورهای جستجو علیه آن هستند.

پس چگونه یک شریک لینک عالی پیدا می کنید؟

از دایرکتوری های بزرگ وب استفاده کنید. یک مزیت عمده برای دریافت لینک های ورودی از این مکان ها؟ آنها به وب سایت شما کمک می کنند تا توسط موتورهای جستجو نمایه شود.

شرکای پیوند رقبای خود را پیدا کنید: شناسایی سایت هایی که رتبه بندی برای کلمات کلیدی مشابه دارند. سپس برای ایجاد یک مشارکت پیوندی یکسان تغییر دهید.

با سایتهایی که درخواست تبادل صریح دارند، بروید: از “intitle:” + “لینک به ما” و سایر اپراتورهای جستجوی Google برای این استفاده کنید. هدف این است که خودتان را به کسانی که به دنبال شرکای لینک هستند نیز ارائه دهید.

با سایت هایی که PageRank بالا دارند، بروید: آنها اعتبار بالاتری را تحویل می دهند و به شما کمک می نمایند که یک پروفایل پشتیبان گیری عالی ایجاد کنید. شما می توانید پست مهمان ارسال کنید و یا کلیه یو پی اس ها را ارسال کنید.

نتیجه:

به خاطر داشته باشید که چطور موضوع ترافیک وب سایت را افزایش خواهیم داد. اگر شما بخواهید در این راه تقلب کنید، گوگل تشخیص داده و  رتبه بندی شما پایین می آید.

بنابراین اگر همیشه با قوانین بازی کنید.موتورهای جستجو را خوشحال می کنید. و به زودی به اندازه کافی، با افزایش درآمد، شما نیز خوشحال خواهید بود.

منبع : The next scoop

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه