طراحی گرافیک، طراحی سایت و خدمات چاپ
اشتباهات کشنده بازاریابی

۵ مورد از اشتباهات کشنده بازاریابی برای تجارت‌های کوچک

اگر به دنبال ارتقا کمپین مارکتینگ خود هستید باید از اشتباهات کشنده بازاریابی دوری کنید. بعد از رعایت دقیق تمام نکات ذکر شده تاثیر شگفت انگیز آن را در تجارت خود خواهید دید. با ما همراه باشید.

 

۱- بازاریابی مدرن راجع به گوش دادن است‌، نه صحبت کردن

این از اولین اشتباهات کشنده بازاریابی است که اکثرا به آن دچار می‌شوند.

بازاریابی سنتی بیشتر با فریاد کشیدن و صحبت کردن راجع به بهترین پیشنهاد شناخته می‌شود. اما در یک دنیای آنلاین‌، که مخاطبان شما هر روز توجه خود را به هزار جهت جلب می‌کنند‌، یک روش هوشمندانه و مقرون به صرفه تر برای بازاریابی کسب و کار شما وجود دارد. تو فقط گوش کن

چشم اندازتان دقیقاً به شما می‌گوید که آنها دنبال چه چیزی هستند و چگونه می‌خواهند آن را تحویل بگیرند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به وب سایت‌ها‌، کانال‌های اجتماعی‌، انجمن‌ها و بخش نظرات که در آنها چشم اندازها و مشکلات خود را ترک می‌کنند‌، سر بزنید تا مستقیماً از شیوه بازاریابی خود مطلع شوید. گفتن آنچه را که فکر می‌کنید دوست دارند بشنوند را متوقف کنید و فقط گوش دهید تا مشکلات دقیق آنها حل شود. این تنها تمرکز خود را برای بازاریابی به شما خواهد داد.

 

۲- برای نوشتن بهترین نسخه‌، چیزی را از قول خودتان ننویسید

بروشورهای چاپ شده و کاتالوگ‌های نوشته شده از فروش احتیاج دارند. اما نوشتن نسخه برنده به معنای فریاد زدن بهترین معاملات در بزرگترین‌، درخشان ترین نامه نیست. برای اینکه واقعاً با خوانندگان خود به خانه بیایید‌، باید بدانید که آنها چه چیزهای دیگری را با دقت می‌خوانند و برای چه می‌خوانند – و شما باید با کلمات آنها بنویسید‌، نه شما. چاپ بروشور به همراه چاپ بروشور و بروشور زمانی می‌تواند ابزار بازاریابی بسیار موثری باشد که محتوای نوشتن داده شود و در مورد طراحی و تأثیری که بر خواننده خواهد گذاشت‌، تأمل شود.

نظرات مشتری خود را بخوانید. بهترین و بدترین نظرات یوتیوب مربوط به بازار خود را جستجو کنید. دقیقاً کلماتی را که چشم اندازهایتان از آنها استفاده می‌کنند‌، بیان کنید‌، آنچه را که آنها از صنعت شما دوست دارند و از آنها متنفرند‌، درک کنید و این کلمات را به صورت پیام‌هایی که می‌تواند مردم را به اقدام و حل مشکلاتشان القا کند‌، از نو فرموله کنید. هرگز‌، هرگز‌، کپی فروش را از بالای سر خود ننویسید.

 

۳- برای رشد پیروان اجتماعی خود‌، فروش را متوقف کنید

اگر دست اهل بیافتد، رسانه‌های اجتماعی آخرین ابزار بازاریابی هستند. و اگر دست فرد اشتباهی باشد تبلیغات رسانه اجتماعی درست مثل این است که در یک انبار خالی فریادبزنید و بخواهید محصولات خود را بفروشید. برای استفاده از قدرت کانال‌های اجتماعی خود‌، و مکمل کردن آنها بروشورهای تبلیغاتی‌ و ابزارهای چاپ شده‌، ابتدا ایده خود را در مورد اینکه رسانه‌های اجتماعی چیست متوقف کنید و دوباره فکر کنید.

مطالب صفحات اجتماعی شما پست‌های تبلیغاتی رسانه ای نیستند؛ آنها یک نمایش تلویزیونی هستند. یک جریان ثابت از محتوای مفید‌، قابل اشتراک و با ارزش بالا که از تخصص شما در صنعت استفاده می‌کند تا فالوورهای اجتماعی شما را رشد دهد. نه یک شبه بلکه ساعتها و روزها و ماهها و سالها.

 

بازاریابی

 

۴- وب سایت شما واقعاً مربوط به شما نیست

چهارمین مورد از اشتباهات کشنده بازاریابی به این موضوع اختصاص می‌یابد. و صفحه “درباره ما” قطعاً مربوط به شما نیست. کارتهای ویزیت، کاتالوگها‌، عکسهای پستی یا بروشورهای چاپی شما نیز موجود نیستند. هیچ یک از مطالب بازاریابی شما مربوط به شما نیست – فقط در مورد نیازهای چشم انداز شما و آنچه مشتریان راضی شما می‌گویند صحبت می‌کنند.

همه چیز به UX عالی برمی گردد. وقتی صحبت از بازاریابی شما می‌شود با “تجربه عالی کاربر” مانند یک قانون اساسی فیزیک رفتار کنید. و در پایه و اساس آن‌، UX عالی این است: همه چیز را در مورد کاربر خود بسازید. هر صفحه وب را مانند نامه ای به یک شخص بسازید. نوعی از شخصی که قبلاً از شما خرید می‌کند. اگر صفحه وب “درباره ما” شما در “ما” و “ما” و “ما” (شرکت) صحبت می‌کند – و نه “شما” و “شما” (مشتری) – پس این مدل بازاریابی کار مفید خود را انجام نمی‌دهد و قطعا، در هر صفحه وب سایت شما همین مورد وجود دارد.

 

۵- فروش خود را از طریق مهندسی معکوس افزایش دهید

یک تجارت برای ادامه حیات خود به فروش روزافزون نیاز دارد. اگر مواد بازاریابی شما این مقدار فروش را به همراه ندارد‌، پس آنها برای تجارت شما به اندازه کافی کار نمی‌کنند. در این نمونه‌، مهندس معکوس دقیقاً نحوه وقوع فروش می‌تواند بسیار مفید باشد.

بنابراین‌، بیایید با نتیجه نهایی شروع کنیم و از انتها کار کنیم. “فروش” نتیجه نهایی مورد نظر است. فروش زمانی اتفاق می‌افتد که ارزش محصول یا خدمات شما بیش از ارزش پول مشتری شما باشد. برای این که این اتفاق بیفتد‌، ابتدا باید آن ارزش قریب به اتفاق را به طور موثر و با مخاطب مناسب برقرار کنید. و برای این اتفاق‌، شما به بازاریابی مناسب (بروشور‌، بروشور‌، محتوای اجتماعی) نیاز دارید تا در تبدیل افراد ناآگاه به چشم اندازهای علاقه مند به درستی کار کنید. (و برای انجام این کار‌، به نکات بالا مراجعه کنید.)

در حقیقت‌، بازاریابی زمانی جواب می‌دهد که در صحبت کردن راجع به خودتان را متوقف کنید و فروش نیز اتفاق بیافتد. مشتریان خود را به بهترین وجه بشناسید‌، و مشکلات آنها را به بهترین وجه حل کنید‌، و مواد بازاریابی خود را تعمیرات اساسی کنید تا در آن از کلماتی که برای حل مشکلات خاصی که با آن روبرو هستند استفاده شود. و مهمتر از همه‌، از مواد بازاریابی با کیفیت بالاتر استفاده کنید که شما را در فضای شما متمایز می‌کند و به شما یک رقابت واقعی در برابر مشاغل رقیب در مکان و صنعت خود می‌دهد.

 

منبع: printuk

 

مژگان متاعی

درباره مژگان متاعی

دانشجوی رشته شیمی کاربردی، علاقمند به ورزش و کار با سیستم و اینترنت.

نمایش مقالات این نویسنده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه