طراحی گرافیک، طراحی سایت و خدمات چاپ

۵ چیزی که مشتریان نسل جدید از برند شما می‌خواهند

چند سالی است که مشتریان نسل جدید یا هزاره هدف اصلی برندهایی شده که می‌خواهند تجارب مشتری خود را تغییر شکل دهند. دلیل؟ این مصرف کنندگان جوان قدرت خرید بالاتری دارند: طبق اطلاعات شرکت Cone Communications، هزاره‌ها ۴۵/۲ تریلیون دلار هزینه جهانی را تشکیل می‌دهند. اما اگر برند شما فکر می‌کند که کیف پول خود را برای هر چیز بزرگی باز می‌کند، دوباره فکر کنید. هزاره‌ها می‌خواهند محصولی با دنیای بهتر، فناوری که در واقع باعث صرفه جویی در وقت آنها می‌شود و خدمات مشتری برای دوستانشان جذاب باشد. بنابراین قبل از شروع درگیر کردن آنها در شبکه‌های اجتماعی، اطمینان حاصل کنید که به این مشتریان باهوش دلیل خوبی می‌دهید تا دوست شما باشند. در اینجا پنج موردی وجود دارد که مشتریان هزاره شما از برند شما می‌خواهند.

 

مطالب مرتبط

۴ دلیل که تعامل با برند برای مشتریان‌ اهمیت دارد

محافظت از داده‌های مشتری: رمز کسب اعتماد

پشتیبانی مشتری: رمز موفقیت در تجارت الکترونیکی

 

شهرت خوب برند

قبل از تجارت با نام تجاری شما، هزاره‌ها می‌خواهند بدانند که دیگران چه احساسی نسبت به شما دارند. در حالی که وبلاگ‌ها و بازبینی‌ها در شبکه‌های اجتماعی مطمئناً بر تصمیمات آنها تأثیر می‌گذارد، نظر دوستان آنها بیشترین اهمیت را دارد. Kissmetrics اظهار می‌دارد که ۸۹٪ از هزاره‌ها بیش از ادعاهای یک مارک به توصیه‌های دوستان و خانواده اعتماد دارند. به جای اینکه به هزاره‌ها بگویید چقدر عالی هستید، فقط آنها را نشان دهید. محصولات و خدمات عالی قلب این مصرف کنندگان جوان را به خود جلب می‌کند و آنها از گفتن این موضوع به دوستان خود بسیار خوشحال هستند.

 

سپاس شما (و هدایای رایگان).

هنگامی که مشتریان نسل جدید تحسین برند شما را آغاز می‌کنند، متوقف کردن آنها سخت است. همانطور که آنها فیلم‌های سرگرم کننده ای را در فیس بوک ارسال می‌کنند یا لذت خود را توییت می‌کنند، مطمئناً دوستان توجه شما را به برند شما جلب می‌کنند. با این حال، همانقدر که این مشتریان از میزان شگفت انگیز بودن شما قدردانی می‌کنند، در عوض می‌خواهند از این مزیت ویژه شما بهره مند شوند به گفته Aimia، ۴۴٪ از مشتریان نسل جدید در ازای دریافت پاداش مایل به تبلیغ محصولات یا خدمات از طریق رسانه‌های اجتماعی هستند. بنابراین وقتی از آنها به خاطر بررسی‌های درخشانشان تشکر می‌کنید، حتماً به عنوان یک نشانه تقدیر، کمی تخفیف یا هدیه رایگان ارائه دهید.

 

پاسخ به موقع

بله، همه مشتریان از برندهای منتخب خود انتظار پاسخ سریع دارند. اما عجله نسل جدید بیشتر است- هر گونه تاخیر بیش از ده دقیقه به اندازه یک عمر در نظر گرفته می‌شود. Desk.com اظهار داشت كه تقريباً ۲۵٪ از هزاره‌ها پس از تماس با خدمات مشتريان از طريق رسانه هاي اجتماعي در مدت ده دقيقه پاسخ مي خواهند، در حالي كه ۳۰٪ انتظار دارند كه تاخير مشابه از طريق SMS یا پیام کوتاه پاسخ داده شود. در حالی که شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان کانال‌های پر تحرک هستند. سرعت در این نسل یک قاعده کلی است. اگر در حال حاضر نتوانید به آنها پاسخ دهید، آنها پول و وفاداری خود را به جای دیگری می‌برند.

 

یک تجربه موبایل پسند

این روزها تلفن‌های همراه از ضروریات بسیاری از افراد است. برای مشتریان نسل جدید هر نوع تلفن دیگری مربوط به دوران ماقبل تاریخ است. طبق گفته Nielsen، بیش از ۸۵٪ این نسل تلفن هوشمند دارند. بعلاوه، اقلیدس اظهار داشت که ۴۱٪ از خریداران هزار ساله ۷۰٪ از زمان یا بیشتر محصولات را به صورت آنلاین جستجو یا خریداری می‌كنند. اولویت آنها برای خرید در حین فعالیت روزمره به این معنی است که برند شما باید شهرت موبایل پسند داشته باشد. اگر صفحات وب به درستی بارگیری نمی‌شوند و برنامه‌های پیام رسان گزینه ای برای خدمات مشتری نیستند، این مصرف کنندگان باهوش فناوری از نام تجاری شما منصرف می‌شوند.

 

تعهد برند به بشریت

نسل جدید می‌خواهند از خرید خود احساس خوبی داشته باشند. جالب اینجاست که این حس خوب فقط در کیفیت خرید آنها صدق نمی‌کند. این نسل می‌خواهد پول خود را در مسیری خرج کند که با عقاید و افکار خود هم خوانی داشته باشد. به گفته اقلیدس، ۵۲٪ از هزاره‌ها احساس می‌کنند که ارزش آنها با تدابیر برندهایی که دوست دارند همسو باشد.

این موضوع برای برند شما به چه معناست؟ اگر از یک هدف خیرخواهانه یا زیست محیطی حمایت می‌کنید، احتمالاً مشتریان نسل جدید را که این اهداف را نیز پشتیبانی می‌کنند به خوبی جذب می‌کنید. نشان دادن تعهد به اعمال اخلاقی و انسان دوستانه عامل اصلی تبدیل این مشتریان به طرفداران برند است. مشتریان هزاره به نوعی تفاوتی با نسل‌های دیگر ندارند. آنها احترام می‌گذارند، برای خدمات به موقع ارزش قائل هستند و وقتی یک تجربه عالی دارند از نام تجاری شما احساس هیجان می‌کنند.

آنچه باعث برجسته شدن آنها می‌شود این است که چگونه آنها در هر زمان بهترین مارک‌ها را می‌طلبند و اگر نیازهای آنها برآورده نشود با خوشحالی به یک رقیب روی می‌آورند. با بالا بردن سطح بالا، هزاره‌ها شرکت‌ها را به چالش می‌کشند تا بهترین عملکرد خود را ارائه دهند. و اگر برند شما قادر به پاسخگویی به این چالش باشد، نتیجه رضایت خاطر کلیه مشتریان شما، صرف نظر از سن، خواهد بود.

منبع: vocalcom

مژگان متاعی

درباره مژگان متاعی

دانشجوی رشته شیمی کاربردی، علاقمند به ورزش و کار با سیستم و اینترنت.

نمایش مقالات این نویسنده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه